Arla Foodservice

Description

Flødens år 

Opgaven lød på at lave ’noget’, der kunne få køkkenfolket til at sige whauu, som fortalte om alle de flødevarianter, Arla producerer – på en måde, så modtagerne ville gemme sagen og ha’ den i erindring i lang tid. Vel at mærke uden brug af opskrifter, der ellers er den sikre vej til overlevelse. Mange timers ophold i selskab med kokke, køkkenchefer og kantineledere har efterladt et ret godt billede af, hvordan disse disponerende fagfolk har indrettet deres kontor og deres opslagstavle. Derfor var det med en vis overbevisning, at vi præsenterede idéen om en flødekalender 2015 med et udseende, som man ikke nænner at smide ud. Det sørgede fotograf Torben Hjulmand og foodstylist Lars Brønden for med 12 måneders inspirerende fri leg med fløde og råvarer. Og på bagsiderne fik vi fortalt alle historierne – fra fakta til finurligheder om flødens glæder. Reaktionerne fra folket..? Creme de la creme!


Mere end smør på brødet

Vores bidrag til en annoncestil og -serie, der gav Lurpak status over hele verden.


Annoncer til gastro-verdenen

Når køkkenfagfolkene sætter sig til rette for at lade sig inspirere i gastronomiske magasiner, er situationen en anden, end faglig bladren på jobbet. Derfor skal billeder og budskaber også være en anderledes. Sådan – for eksempel…


Økologi i sit rette element

Jordnære argumenter i en serie af annoncer med begge ben på jorden. Ærlige fagfolk – økologisk fotograferet  af Rasmus Baaner, så ingen kan være i tvivl om , at det er godt for naturen, miljøet og forretningen.


Når man vil tættere på naturen

En serie af annoncer, der går tæt på et slogan, tæt på forskellige produkter og tæt på nogle af de argumenter, der gør produkterne til et godt valg.

Services

  • Tekst
  • Grafisk Design
  • Produktion